Останні коментарі

Всього на сайті: 48839 коментарів (в тому числі 25436 роз'яснень від Викладачів)
Сталин
2019-02-27 20:15:37
Тоесть правильность ответа заключается в том что в автобусе кроме водителя есть только организованная группа детей.
А теперь включим мозг и подумаем, а так вообще бывает что кроме детей там никого нет... Как минимум ещё три преподавателя, или если в школу едут, то иногда и родители с ними. От сюда и лезет в голову правильный ответ "пассажиры с детьми"!!!

Такий розпізнавальний знак розміщується на транспортних засобах, які:

Перейти до запитання
Сталин
2019-02-27 20:10:34
А его немота каким образом мешает ему водить, или же для других водителей, каким образом это может стать важным моментом. Я короче запутался в этой ерунде. Просто скажите, зачем людям знать что водитель этой машины - не умеет говорить, в какой ситуации это вдруг будет важно.? Если только при дтп, мне с ним говорить прийдется, Ито я и без знака пойму тогда что он немой... (удалено модератором)

На яких транспортних засобах встановлюється цей розпізнавальний знак?

Перейти до запитання
Сталин
2019-02-27 20:04:27
Получается, кто на заказ машину делает-может попросить сделать "предусмотренное место " для номеров, на крыше, и это не будет нарушением пдд??

Де на механічних транспортних засобах (за винятком трамваїв і тролейбусів) і причепах встановлюють номерні знаки?

Перейти до запитання
дальнє світло в хуртовину?????
Ви так пробували їздити???
не відчували себе у кінотеатрі перед білим екраном??((
до речі, дальнє світло не заборонене в населоному пункті((
вмикай, але не сліпи нікого!

Увімкнення яких зовнішніх світлових приладів забезпечить вам найкращу видимість дороги під час руху вночі за сильної хуртовини?

Перейти до запитання
в школу ходить надо, не пропускать занятия и слушать внимательно преподавателя!!

Під час руху в умовах туману відстань до предметів здається:

Перейти до запитання
чому стільки коментарів ??
просто вчіть уважно і якісно правила ДР.

Що мається на увазі під зупинним шляхом?

Перейти до запитання
а еще лучше - без водителя)))
никуда не перекинется))
смотря какой водитель и его скорость((
слетают с дороги и в одиночку((

У якому випадку легковий автомобіль більш стійкий проти перекидання на повороті?

Перейти до запитання
такое впечатление, что у некоторых вождения совсем не было(((
или все на автомате учатся и ездят??

У який момент слід поступово відпускати стоянкове гальмо, починаючи рух на підйомі?

Перейти до запитання
господа, учите правила и не занимайтесь демагогией.
вопрос толковый!

Гальмовим шляхом вважається:

Перейти до запитання
и ситуация дурацкая.
безопаснее поменять знак, добавить ограничение скорости и ехать по траектории А

По якій траєкторії ви можете об'їхати перешкоду?

Перейти до запитання
1.10Терміни, що наведені у цих Правилах, мають таке значення:...
залізничний переїзд- перехрещення дороги із залізничними коліями на одному рівні.
Мається на увазі місце безпосереднього перехрещення.
Тому синій автомобіль знаходиться ЗА ПЕРЕЇЗДОМ.

Чи дозволено в цій ситуації водієві синього автомобіля виконати обгін білого автомобіля?

Перейти до запитання
а третий ответ вообще взрыв мозга!!!
преграда есть!! хотя бы ограждение со знаками, или кто-то ослеп??

Як Ви повинні вчинити в зображеній ситуації?

Перейти до запитання
глупый рисунок и непонятная ситуация(((
вот так и едут в жизни по левой полосе!!

Як Ви повинні вчинити в зображеній ситуації?

Перейти до запитання
Пункт 21.9. Перед поїздкою водій вантажного автомобіля повинен проінструктувати пасажирів про їх обов’язки та правила посадки, висадки, розміщення і поведінки в кузові.
Починати рух можна, лише переконавшись, що створено умови для безпечного перевезення пасажирів.

Що повинен зробити водій вантажного автомобіля перед тим, як перевозити людей у кузові?

Перейти до запитання
тупейший ответ из всех тестов!!!!!!!((((
не позорьтесь и уберите его!!!
такого объяснения нет ни к одному знаку!!
какое ПОПУТНОЕ направление на Знак 5.17.1 ?????
почему вы не отвечаете читателям???
стыдно???

Що спільного у цих двох дорожніх знаків?

Перейти до запитання
НВН
2019-02-26 22:06:43
Эта викторина на тему "что общего" для меня сравнима с щекотанием мозга через нос.

Що спільного у цих двох дорожніх знаків?

Перейти до запитання
при чем здесь такси, разворот и встречка????
такси - это не маршрутное ТС !!!
Знак 4.1 - это не дорога с односторонним движением(((
учите правила и знаки!!!!

На які з перелічених транспортних засобів не поширюється дія зображеного дорожнього знака?

Перейти до запитання
кое-как согласен только с зеркалами, но что, электрорегулировку с места водителя уже отменили, иоли правила писались под "москвичи"?

Якщо Ви сідаєте за кермо автомобіля після іншого водія, яка повинна бути послідовність Ваших дій?

Перейти до запитання
тем не менее - пока водитель чесался с настройкой - удар сзади транспортного средства может вполне себе навредить здоровью. по правилам - понятно, но нелогично

Якщо Ви сідаєте за кермо автомобіля після іншого водія, яка повинна бути послідовність Ваших дій?

Перейти до запитання
Уважаемый, Green-way!
Трасса Киев-Борисполь - это и есть наша единственная автомагистраль в Украине!!))
На ней действительно есть автобусные остановки (напр. Счастливое).
Не спорю, в ПДР остановка на автомагистралях разрешена только в ответе 1, но ...
проявляйте понимание и тактичность в своих объяснениях

У якому місці автомагістралі дозволена зупинка транспортних засобів?

Перейти до запитання
согласна - Порядок вопросов идёт обратный, из-за этого можно автоматически ошибиться ((((

Житловою зоною вважаються:

Перейти до запитання
Олег Кошевой
2019-02-26 13:20:30
Что то вопрос не соответствует ответам,вопрос о перестраивании а не объезде!

Чи дозволено водієві білого автомобіля при інтенсивному русі виконати перестроювання?

Перейти до запитання
Ага може ще вийти і поздороваться з ним! Невже неможна чітко написати запитання та відповіді до них, крім усього ще потрібно азбуку морзе вивчити!

Якими будуть ваші дії, якщо вантажний автомобіль декілька разів увімкнув дальнє світло?

Перейти до запитання
Да и вправду смотря на картинку кажется оба автомобиля движутся на спуск ..

Водій якого автомобіля має перевагу на цій ділянці дороги?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 10:20:56
В первом варианте его обязывает ПДД 16.10. На перекрестке, где движение регулируется светофором с дополнительной секцией, водитель, находящийся на полосе, с которой выполняется поворот, должен продолжать движение в направлении, указанном стрелкой, включенной в дополнительной секции, если его остановка на запрещающий сигнал светофора создаст препятствия транспортным средствам, движущимся за ним по той же полосе.
А касательно таблички со стрелочкой - такой обязанности не прописано.

На якому малюнку водій чорного автомобіля, який зупинився на заборонний сигнал світлофора, щоб потім їхати в прямому напрямку, обов'язково повинен продовжити рух праворуч (у напрямку стрілки), коли транспортний засіб, що наближається ззаду, подав сигнал повороту праворуч?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:50:51
Прикольный пример. Один из водителей не выполнил требования пункта 10.5. - выезд с перекрестка, где организовано круговое движение, может осуществляться с любой полосы, если направление движения не определено дорожными знаками или разметкой и это не создаст препятствий транспортным средствам, движущимся в попутном направлении справа.

Чи правильно водій білого автомобіля виконав з'їзд із перехрестя з круговим рухом одночасно з водієм синього автомобіля?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:42:59
Совершенно верно! Это прописано в исключениях к знаку Знак 3.34 . Читайте описание выше.

На кого (які транспортні засоби) не поширюється дія зображеного дорожнього знака?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:41:25
Нет. Маршрутный ТЗ - это ТЗ, который двигается по установленному маршруту. А такси может ехать куда угодно.
Тут объяснение строго по ПДД: читайте комментарий выше.

На кого (які транспортні засоби) не поширюється дія зображеного дорожнього знака?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:38:43
Давайте обратимся к ПДД:
Знак 3.34 «Зупинку заборонено». Забороняються зупинка і стоянка транспортних засобів, крім таксі, що здійснює посадку або висадку пасажирів (розвантаження чи завантаження вантажу). – согласно определения знака верный первый.
Далее в разделе есть исключения:
Не поширюється дія знаків:
Знак 3.34 – на транспортні засоби, що рухаються за встановленими маршрутами; – согласно этому исключению вариант два правильный.
знака Знак 3.34 за наявності під ним таблички Табличка 7.18 на водіїв з інвалідністю, які керують мотоколяскою або автомобілем, позначеними розпізнавальним знаком “Водій з інвалідністю”, на водіїв, які перевозять пасажирів з інвалідністю, за умови наявності документів, що підтверджують інвалідність пасажира (крім пасажирів з явними ознаками інвалідності); – поскольку тут нет "наявності під ним таблички Табличка 7.18 ", то третий вариант не верный.

На кого (які транспортні засоби) не поширюється дія зображеного дорожнього знака?

Перейти до запитання
Л А Е
2019-02-26 09:37:24
В вопросе значится автомобиль "В", а где он на рисунке? Авто, выезжающее с прилегающей территории обозначается "Б".
Т.е. вопрос не совсем корректен. Определитесь с учетом какого языка построен рисунок и вопрос (рус.,укр. или англ.)

Біля перетину двох доріг і виїзду від магазинів розташований регульований пішохідний перехід. На який сигнал світлофора можуть проїхати автомобілі А та В?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:28:20
Ось посилання на хорошу ілюстрацію до даного питання:
ПДР 15.9. [а] Зупинка забороняється:
е)ближче 30 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а коли їх немає - ближче 30 м від дорожнього знака такої зупинки з обох боків;
http://monolith.in.ua/wp-content/themes/monolith/images/pdd-rus1/razdel_15/pdd-ukraine-punkt-15-9-5.jpg

Хто з водіїв, виконуючи зупинку, порушує Правила дорожнього руху?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:26:18
Скажіть, де в правилах є така заборона?

Жовтий автомобіль нічого не порушує виходячи з цих правил, а стосовно "зупинився паралельно червоному, що суворо заборонено правилами" - я нiчого не бачу...

Хто з водіїв, виконуючи зупинку, порушує Правила дорожнього руху?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:20:26
Не согласен с вами. Основываюсь на пункте ПДД 15.9. [а] http://monolith.in.ua/pdd-ostanovka-stoyanka/#paragraph-15-9.
Жёлтый автомобиль ничего из этого не нарушает.

Хто з водіїв, виконуючи зупинку, порушує Правила дорожнього руху?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:15:35
Да, я с вами согласен, что при недостаточной ширине дороги жёлтый автомобиль может создать трудности для движения автомобилей, но он стоит без нарушений согласно пункту ПДД 15.9. [а] http://monolith.in.ua/pdd-ostanovka-stoyanka/#paragraph-15-9.

Хто з водіїв, виконуючи зупинку, порушує Правила дорожнього руху?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:09:47
Возможно определение данного знака вам прояснит ситуацию:
Знак 3.11 «Рух гужових возів (саней) заборонено». Забороняється рух гужових возів (саней), тварин під сідлом або в’юком, а також прогін худоби.

Представлений дорожній знак забороняє рух:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:07:36
Нет, не правильный согласно подраздела 3 ЗАПРЕЩАЮЩИЕ ЗНАКИ:
"Дія знаків Знак 3.22 , Знак 3.23 , Знак 3.24 поширюється на перехрещення проїзних частин та інші місця, перед якими встановлено один з цих знаків."

Дія зображених дорожніх знаків поширюється:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:05:24
ПДР роздiл 3. ЗАБОРОННІ ЗНАКИ:
"Дія знаків Знак 3.22 , Знак 3.23 , Знак 3.24 поширюється на перехрещення проїзних частин та інші місця, перед якими встановлено один з цих знаків."
Вот ссылка http://monolith.in.ua/pdr-zaboronni-znaki/#paragraph-3-43
Чуть ниже картинки с табличкой 7.18 находится данное правило.

Дія зображених дорожніх знаків поширюється:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 09:03:23
Правильний варіант відповіді на 100 відсотків відповідає ПДР роздiл 3. ЗАБОРОННІ ЗНАКИ:
Дія знаків Знак 3.22 , Знак 3.23 , Знак 3.24 поширюється на перехрещення проїзних частин та інші місця, перед якими встановлено один з цих знаків.

Дія зображених дорожніх знаків поширюється:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 08:58:17
Само собою.
ПДР 16.12. На перехресті рівнозначних доріг водій нерейкового транспортного засобу зобов'язаний дати дорогу транспортним засобам, які наближаються праворуч, крім перехресть, де організовано круговий рух.
-Згідно цього пункту ми повинні пропустити чорний автомобіль

Рухаючись прямо на даному перехресті, Ви повинні:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 08:55:18
В данном вопросе следует руководствоваться вот какими правилами:
16.12. (https://monolith.in.ua/pdr-proyizd-perehrest/#paragraph-16-12).
-Согласно этого пункта мы должны пропустить черный автомобиль
16.11 (https://monolith.in.ua/pdr-proyizd-perehrest/#paragraph-16-11).

Рухаючись прямо на даному перехресті, Ви повинні:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 08:49:52
Да, какой-нить другой цвет микроавтобусику лучше бы смотрелся. Передам ваши замечания иллюстраторам.

Який транспортний засіб поставлено на стоянку з порушенням Правил дорожнього руху в цьому місці?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 08:48:16
Дорожный Знак 4.1 «Движение прямо» применяется для запрещения разворотов в разрывах разделительной полосы на дорогах вне перекрестков, а также для организации движения только прямо. Данный дорожный знак не запрещает поворотов во дворы, заправки, стоянки, парковые зоны и др. прилегающие территории, расположенные с правой стороны от проезжей части.
На дорогах с двумя и больше полосами для движения в одном направлении данный знак должен быть установлен над левой полосой. При этом на дорогах с разделительной полосой допускается установка знака на разделительной полосе, а на дорогах без разделительной полосы, если количество полос для движения встречного транспорта не более двух, с левой стороны дороги.

Чи дозволено Вам виконати розворот у зображеній ситуації?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 08:43:30
Кілька подібних знаків і відповідно пристроїв доріг - я бачив в Криму кілька років тому.

Зображений дорожній знак інформує:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 08:40:25
Система вам показывает правильный ответ, поскольку вопрос звучит - "Що з перерахованого заборонено".
ПДД 27.2. [а] На автомагистралях и дорогах для автомобилей запрещается:
а) движение тракторов, самоходных машин и механизмов;
б) движение грузовых транспортных средств с разрешенной максимальной массой свыше 3,5 т вне первой и второй полос движения (за исключением поворота налево или разворота на дорогах для автомобилей);
в) остановка вне специальных мест для стоянки, обозначенных дорожными знаками Знак 5.38 или Знак 6.15 ;
г) разворот и въезд в технологические разрывы разделительной полосы;
ґ) движение задним ходом;
д) учебная езда.
"Рух із причепами, а також буксирування." исходя из данного пункта ПДД - не запрещено.

Що з перерахованого заборонено на автомагістралі?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 08:32:20
Думаю можна перевести велосипед в руках. Для цього передбачений пункт 4.8. Правил дорожнього руху https://monolith.in.ua/pdr-obov-yazki-prava-pishohodiv/#paragraph-4-8.

По якій траєкторії велосипедистові дозволено подальший рух?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 08:30:44
Данный вопрос относится к пункту ПДД 11.14. https://monolith.in.ua/pdr-roztashuvannya-transportnih-zasobiv-na-dorozi/#paragraph-11-14.
Согласно этому пункту только один правильный ответ.

По якій траєкторії велосипедистові дозволено подальший рух?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 08:24:00
Вы можете перевести велосипед в руках. Для этого предусмотрен соответствующий пункт 4.8 Правил дорожного движения https://monolith.in.ua/pdr-obov-yazki-prava-pishohodiv/#paragraph-4-8.

По якій траєкторії велосипедистові дозволено подальший рух?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 08:19:01
Можливо формулювання буде зрозуміліше з пунктом 11.14. Правил дорожнього руху.

По якій траєкторії велосипедистові дозволено подальший рух?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 07:54:49
Согласно пункта 1.10 [газон] Правил дорожного движения:
газон - участок однородной территории с дерновым покрытием, которое искусственно создается путем посева и выращивания дернообразующих трав (преимущественно многолетних злаков) или дернования;
В нашей стране газоны возле жилых домов не садят и не стрегут, не говоря уже о развязках дорог, участках возле моста.

У якому місці водієві дозволено зупинку?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 07:49:15
Мы обязательно при первой же возможности нарисуем обочину нормально и если вам что-то показалось в моём комментарии хамством - уверяю, вы ошибаетесь.

У якому місці водієві дозволено зупинку?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 07:41:43
б) движение грузовых транспортных средств с разрешенной максимальной массой свыше 3,5 т вне первой и второй полос движения (за исключением поворота налево или разворота на дорогах для автомобилей);

Речь идёт о "развороте на дорогах для автомобилей", а в вопросе "разворот на автомагистрали".
Ещё раз вас попрошу и в последний раз - пишите всё в одном комментарии, а не два подряд!

Чи дозволяється транспортним засобам виконувати розворот на автомагістралі?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 07:36:53
27.2. На автомагистралях и дорогах для автомобилей запрещается:
а) движение тракторов, самоходных машин и механизмов;
б) движение грузовых транспортных средств с разрешенной максимальной массой свыше 3,5 т вне первой и второй полос движения (за исключением поворота налево или разворота на дорогах для автомобилей);
в) остановка вне специальных мест для стоянки, обозначенных дорожными знаками Знак 5.38 или Знак 6.15 ;
г)разворот и въезд в технологические разрывы разделительной полосы;
ґ) движение задним ходом;
д) учебная езда.
Скажите, о каких исключениях вы говорите?

Чи дозволяється транспортним засобам виконувати розворот на автомагістралі?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 03:47:21
Правильна відповідь в нашому тесті буде повністю збігатися з правильною відповіддю на іспиті.

Яка ознака зупинки серця у постраждалих враховується в базовому алгоритмі серцево-легеневої реанімації:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 03:46:07
Питання тестів і варіанти відповідей повністю ідентичні з питаннями і відповідями сервісних центрів МВС

Яка ознака зупинки серця у постраждалих враховується в базовому алгоритмі серцево-легеневої реанімації:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 03:41:43
Абсолютно вірно! Це обумовлено пунктом 13.4. Правил дорожнього руху.

Водій якого автомобіля має перевагу на цій ділянці дороги?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 03:40:46
В данном вопросе синий автомобиль движется на подъем, а красный движется на спуск и они оба должны придерживаться пункта Правил дорожного движения
13.4. Если встречный разъезд затруднен, водитель, на полосе движения которого имеется препятствие или габариты транспортного средства, которым он руководит, мешают встречному движению, должен уступить дорогу. На участках дорог, обозначенных знаками Знак 1.6 "Крутой подъем" и Знак 1.7 "Крутой спуск» (см. Приложение 1), при наличии препятствия уступить дорогу должен водитель транспортного средства, движущегося на спуск.

Водій якого автомобіля має перевагу на цій ділянці дороги?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 03:32:47
Очень с вами согласен. Хоть и в правилах написано:
1.4Каждый участник дорожного движения имеет право рассчитывать на то, что и другие участники выполняют данные Правила.
...но я думаю, что пока не в нашей стране ))

Як у цій ситуації ви визначаєте порядок руху?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 03:24:16
Абсолютно з вами згоден. Згідно пункту 1.10 [узбіччя] Правил дорожнього руху це узбіччя.
А водій сірого автомобіля не виконав вимоги Правил дорожнього руху:
15.1. Зупинка і стоянка транспортних засобів на дорозі повинні здійснюватись у спеціально відведених місцях чи на узбіччі.

Хто з водіїв зупинився неправильно?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 03:22:17
Мені здається, що на даній картинці узбіччя згідно пункту ПДР 1.10 [узбіччя]

Хто з водіїв зупинився неправильно?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-02-26 03:21:18
Думаю що ні.
Згідно пункту 1.10 [газон] Правил дорожнього руху:
газон - ділянка однорідної території з дерновим покриттям, яке штучно створюється шляхом посіву і вирощування дернообразующіх трав (переважно багаторічних злаків) або дернованія;
Мені здається, що на даній картинці узбіччя згідно того ж пункту ПДР.

Хто з водіїв зупинився неправильно?

Перейти до запитання
<<
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489
>
>>