Останні коментарі

Всього на сайті: 44686 коментарів (в тому числі 22375 роз'яснень від Викладачів)
вопрос 8.1.72 подобная ситуация с регулировщиком, но так как поворот не включил движение направо запрещено, здесь же не включены поворотники и движение разрешено во всех направлениях, путаете людей, определитесь какой из ответов правильный, исправте ошибки!

У якому напрямку Вам дозволено рух в показаній ситуації?

Перейти до запитання
вопрос такой же как в 8.1.80, там отвечаем можна во всех направлениях хотя поворот не включен, явно сами себе противоречите и путаете людей! исправте ошибки!

На даний сигнал регулювальника рух дозволено:

Перейти до запитання
Наталія
2019-03-08 10:16:18
Не коректне питання, тут написано "ЗУПИНКУ" так зупинка можлива в будь-якому місці а стоянка в А, Б, Г. Знак забороняє стоянку а не зупинку

У якому з місць Ви можете зупинити транспортний засіб для стоянки в зображеній ситуації?

Перейти до запитання
А почему жёлтой машине нельзя? Если это машина спецслужб которая едет за заранее утверждённым маршрутом!? В условии не указано что это гражданская машина, и номерных знаков тоже никаких нет!

Якому транспортному засобу дозволено рух у прямому напрямку в зображеній ситуації?

Перейти до запитання
Подскажите пожалуйста, действие дорожного знака разве не распространяется до первого перекрёстка? А если он действует и на последующий не должно ли об этом дополнительно водителя проинформировать расстояниям на который действует определённый знак!? Спасибо!

У якому напрямку водієві зеленого автомобіля дозволено рух у зображеній ситуації?

Перейти до запитання
Александр
2019-03-07 22:59:11
А где варианты перекреститься, прочитать молитву, пожертвовать в церковь 400 рублей, позвонить жене и сказать как сильно ты её любил? Вы так же должны написать завещание детям и внукам. После всего проделанного нужно вызвать милицию, скорую помощь, пожарную службу быстрого действия и одеть защитный костюм и противогаз. Только теперь вы можете открыть капот и отправиться в преисподнюю.

Що необхідно зробити перед відкриттям капота, якщо з-під нього йде дим?

Перейти до запитання
Так, але чому в іншому питанні, про те що ви зробите щоб збільшити дистанцію з заднім авто "короткочасне ввімкнення стоп-сигналів " - є невірним? Виходить що так не можна робити, тож чому на те, що не можна робити є вимога обов`язково реагувати?

Що може означати короткочасне ввімкнення стоп-сигналів автомобіля, що рухається попереду в щільному транспортному потоці?

Перейти до запитання
Те, що в іншому питанні : " якщо автомобіль, що ззаду не витрумує дістанцію і дуже близько їде позаду вас, ваші дії (приблизно так звучить питання)" правильна: "відповідь збільшити дистанцію з автомобілем перед вами". Притому що є варінат " почнете короткочасне ввімкнення стоп-сигналів автомобіля для попередження збільшити дистанцію" - і це неправильний варіант. Тому як виходить що всі інші можуть попереджувати мене таким способом, а я не можу виходячи з минулого питання.

Що може означати короткочасне ввімкнення стоп-сигналів автомобіля, що рухається попереду в щільному транспортному потоці?

Перейти до запитання
Наверное имелось ввиду по всем расстояниям)) цифры нужно запоминать.

У якому з місць заборонена стоянка транспортних засобів?

Перейти до запитання
В тестах есть вопрос, точную формулировку не помню, но суть такая: что нужно сделать, если едущий за вами автомобиль не выдерживает дистанцию.
Один из вариантов - кратковременным нажатием на педаль тормоза дать сигнал про увеличение интервала. и в том тесте такой вариант не правильный. А, если судить по данному вопросу, получается что такой вариант правильный. Где логика в этих вопросах?

Що може означати короткочасне ввімкнення стоп-сигналів автомобіля, що рухається попереду в щільному транспортному потоці?

Перейти до запитання
действительно перекрасьте пожалуйста микроавтобус, ато табличка под знаком парковки незаметна

Який транспортний засіб поставлено на стоянку з порушенням Правил дорожнього руху в цьому місці?

Перейти до запитання
А можно где то узнать определения вреда, незначительного вреда и на каком этапе отсутствие вреда становится незначительным вредом?

В разі завдання шкоди життю та здоров’ю учаснику (учасникам) ДТП чи складається спільне повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду (Європротокол)?

Перейти до запитання
Алексей Хоз
2019-03-07 11:31:47
У нас было бы под знаком ''главная дорога'', знак ''изменение направление главной дороги''.

Ви проїдете перехрестя:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 10:15:16
Даааа, это точно ((( Из-за невыполнения данного правила столько опасных ситуаций, проблем и ДТП.

Чи дає водієві перевагу в русі ввімкнення покажчика повороту?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 10:13:03
Варіант Б правильний. Можливо якийсь збій в роботі тесту. Зараз все працює правильно, але я передам це питання на перевірку. Спасибі, що звернули увагу на дане питання

У якому із зазначених місць Ви можете перетнути суцільну лінію дорожньої розмітки та зупинитися?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 10:09:33
Ще одна відмінна відповідь. Спасибі вам. Черпаю у вас досвід пояснення питань))

Обгін заборонено:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 10:06:07
Згоден з вами, але так само хотів додати про небезпеки не побачити пішохода через іншої машини. Найчастіше виникають небезпечні моменти, коли попереду йде машина починає пригальмовувати, а поспішає за ним водій починає обгін, нехтуючи правилами і не помічає пішохода за машиною спереду.

На якій відстані від пішохідного переходу заборонений обгін?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 10:01:32
Вас не заставляют правила включать дальний свет при встречных водителях. Просто правила говорят, что должен быть включен ближний и как вариант дальний.

Які зовнішні пристрої повинен ввімкнути водій механічного транспортного засобу при в'їзді в освітлений тунель?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 09:58:44
Не обязательно дальний свет. Естественно при наличии встречных машин необходимо переключится на ближний. Таковы требования пункта 19.1. [а] ПДД. Думаю это обусловлено тем, что свет может по какой-либо причине пропасть. Освещённым же туннель может быть искусственно, а надёжность может быть не 100% такого освещения.
Однажды на подземном паркинге пропало часть освещения и вы знаете, я довольно сильно растерялся в этот момент. Солнечный день сменяется ночью плавно, а вот резкая темнота за рулём - очень необычное явление, которое вводит в ступор. Скорость на паркинге была отсилы 10км.ч, а вот в туннеле может быть поболее и вероятность встречного транспорта тоже велика.

Які зовнішні пристрої повинен ввімкнути водій механічного транспортного засобу при в'їзді в освітлений тунель?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 09:49:12
Очень хорошо сказано в пункте 1.4 ПДД - Каждый участник дорожного движения имеет право рассчитывать на то, что и другие участники выполняют данные Правила.)))
Хотелось бы верить, что сзади будет водитель с хорошей подготовкой.

При русі в щільному потоці Ви помітили ззаду транспортний засіб, що рухається на занадто малій дистанції. Як слід вчинити, щоб забезпечити безпеку руху?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 09:44:11
Да, я вас понимаю - иногда очень хочется, но всё-таки не стоит. Это не самый лучший метод. Нужно всё-таки оставаться цивилизованным человеком. Зачастую подобная ситуация возникает по неосторожности или невнимательности. А ещё бывает день не задался и прочее...

При русі в транспортному потоці водій, що рухався по сусідній смузі, різко перелаштувався на Вашу смугу руху, змусивши Вас загальмувати. Що необхідно Вам зробити в даній ситуації?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 09:41:39
Да, есть некоторая схожесть с вопросом разворота возле пешеходного перехода.

Ви водій синього автомобіля:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 09:39:24
Главное выполнить требования пункта 10.7. [а] - http://monolith.in.ua/pdr-pochatok-ruhu-zmina-yogo-napryamku/#paragraph-10-7

Ви водій синього автомобіля:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 07:17:02
Постучал, не помогло, поехал кротчайшим путём на СТО или до места стоянки.

Як ви повинні вчинити, якщо під час руху відмовив спідометр?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 07:15:25
Можно согласно пункта 31.5: http://monolith.in.ua/pdd-tehnicheskoe-sostoyanie-transportnyih-sredstv-ih-oborudovanie/#paragraph-31-5

Як ви повинні вчинити, якщо під час руху відмовив спідометр?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 07:12:42
Ні, правильна відповідь тільки одина відповідно до пункту 31.4.4. ПДД

У якому випадку дозволяється експлуатація автомобіля?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 07:05:39
Совершенно верно. Данный ответ не является правильным.

Як у цій ситуації ви визначаєте порядок руху?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 07:01:10
Правильность ответа заключается в знании определения знака «Глухой водитель» - http://monolith.in.ua/pdd-nomernyie-opoznavatelnyie-znaki-nadpisi-oboznacheniya/#paragraph-30-3

Такий розпізнавальний знак розміщується на транспортних засобах, які:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:51:27
Попрошу вас обойтись без оценочных суждений кого-либо или чего-либо.

На яких транспортних засобах встановлюється цей розпізнавальний знак?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:49:47
Нет. б) «Глухой водитель» - круг желтого цвета диаметром 160 мм с нанесенными внутри тремя черными кружками диаметром 40 мм, расположенными по углам воображаемого равностороннего треугольника, вершина которого обращена вниз. Знак размещается спереди и сзади на транспортных средствах, которыми управляют глухие или глухонемые водители;

На яких транспортних засобах встановлюється цей розпізнавальний знак?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:44:50
Попрошу вас воздержаться от оценочных суждений в адрес кого-либо. В случае повторения подобного комментария - вы будете забанены.

Де на механічних транспортних засобах (за винятком трамваїв і тролейбусів) і причепах встановлюють номерні знаки?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:42:25
Очень вас попрошу писать всё одним комментарием, а не несколько подряд. Так же попрошу обойтись без оценочных суждений и комментариев, которые не несут никакой пользы.

Де на механічних транспортних засобах (за винятком трамваїв і тролейбусів) і причепах встановлюють номерні знаки?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:36:15
Ну если машина пройдёт необходимую сертификацию, то да. Но я сильно сомневаюсь, что кто-то сертифицирует такое авто.

Де на механічних транспортних засобах (за винятком трамваїв і тролейбусів) і причепах встановлюють номерні знаки?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:33:57
Вы неправильно поняли, кому я отвечал ))) Мой ответ был на комментарий "по моему 1 и 3 вариант одно и тоже", а не "Узбіччя - це частина дороги." )))

Де на дорогах за межами населених пунктів дозволяється стоянка транспортних засобів у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:30:58
Есть необходимые требования по подготовке водителей для получения права на управление транспортным средством.
И кстати, получение права на управление ТС ещё цветочки. Если вы захотите получить право на управление плавательным средством (яхта, катер, лодка с мотором) - вот там веселье. 300 листов А4 мелким текстом с двух сторон. Даже звёздное небо надо изучать, уметь по нему ориентироваться, считать расстояния и прочее.

Який тип системи охолодження двигуна внутрішнього згоряння найбільш поширений?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:26:30
Оксана Іванівна, если вы хотите ответить на комментарий пользователя, то воспользуйтесь кнопкой ответить под его комментарием. Просто складывается впечатление, что тест вам выдал правильным совсем не тот вариант ответа.

Увімкнення яких зовнішніх світлових приладів забезпечить вам найкращу видимість дороги під час руху вночі за сильної хуртовини?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:21:57
Будем надеяться, что в обозримом будущем получить права можно будет только с хорошей подготовкой, а не иными способами и тогда появятся все. Думаю даже не на 3 месяца ))

Чим небезпечне тривале гальмування з вимкненим зчепленням (передачею) на крутому спуску?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:17:54
Можете винить себя за выбор автошколы, которая имеет некачественную подготовку водителей.

Під час руху в умовах туману відстань до предметів здається:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:05:49
Сможете сдать практический экзамен и получить право на управление ТС.

У який момент слід поступово відпускати стоянкове гальмо, починаючи рух на підйомі?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 06:02:05
Ничего менять не нужно. Данный вопрос проверяет знания определения знака Знак 4.8 .

По якій траєкторії ви можете об'їхати перешкоду?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:59:02
Отметил ваше замечание и передал вопрос на проверку.

По якій траєкторії ви можете об'їхати перешкоду?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:49:55
Ви написали "Тому відповідь ...".
Не потрібно писати номери правильних відповідей в коментарях !

Чи може водій виконати обгін після проїзду цих знаків?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:47:40
Вот полное определение знака Табличка 7.17 «Инвалиды». http://monolith.in.ua/pdd-tablichki-dorozhnyim-znakam/#paragraph-7-17
Возможно оно поможет разобраться в вопросе.

З яким із дорожніх знаків може бути встановлена зображена табличка?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:44:07
Очень вас попрошу писать один комментарий, а не несколько подряд.

Як Ви повинні вчинити в зображеній ситуації?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:37:38
Посмотрите внимательно на то, где установлен дорожный знак и вспомните зону действия запрещающих знаков.

По якій із зображених траєкторій Вам дозволено повернути праворуч?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:36:27
Если бы знак установили перед первым поворотом, то движение было бы запрещено по траектории А, а так он установлен после, соответственно запрет действует только на поворот Б.

По якій із зображених траєкторій Вам дозволено повернути праворуч?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:34:10
Попрошу вас не писать правильные варианты ответов в комментариях, дабы ученики не подсматривали.

Чи дозволено водієві червоного автомобіля в даній ситуації виконати випередження вантажного автомобіля з лівого боку?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:28:05
К глубокому сожалению очень слабо контролируются программы обучения в автошколах и ответственности за нарушение требований к подготовке водителей как таковых нет.

В очікуванні сигналу світлофора, що дозволяє рух, необхідно?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:25:09
Требования по теоретической подготовке водителей категории В не зависит от коробки передач. Вы можете ездить хоть на последнем детищем компании Koenigsegg, который вообще не имеет как таковой коробки, но всё равно должны выучить курс "Основи керування транспортним засобом і вимоги безпеки дорожнього руху".

В очікуванні сигналу світлофора, що дозволяє рух, необхідно?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:22:32
К сожалению светофоры со временем установлены не везде и поэтому данный вопрос до сих пор актуален в такой форме.

В очікуванні сигналу світлофора, що дозволяє рух, необхідно?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:21:22
Данный вопрос не относится к Правилам. Он проверяет подготовку по обязательному курсу "Основи керування транспортним засобом і вимоги безпеки дорожнього руху".

В очікуванні сигналу світлофора, що дозволяє рух, необхідно?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:17:07
Согласен с вами. Очень часто данный знак пропускают и не учат, объясняя что он не важен. Но коварный тест не пропустит такое )))

Зображені дорожні знаки вказують:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:16:01
Да, вы правы. Но я думаю, что если эти знаки устанавливаются, то не просто так. Быть может следовать по знакам будет удобнее и проще в той или иной дорожной обстановке.

Зображені дорожні знаки вказують:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:14:01
Ваше право, но варианты ответов один в один совпадают с определением данных знаков в ПДД - http://monolith.in.ua/pdd-informatsionno-ukazatelnyie-znaki/#paragraph-5-28

Зображені дорожні знаки вказують:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:12:02
Возможно была неисправность системы. Сейчас всё работает и подобных глюков не наблюдается.

Зображені дорожні знаки вказують:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 05:00:20
Вы не правы. Есть пункт ПДД 12.10. на котором основан данный вопрос и который отлично поясняет когда "водій не може бути притягнений до відповідальності згідно із законодавством за перевищення встановлених обмежень швидкості руху."

У яких випадках, відповідно до Правил дорожнього руху, водій не може бути притягнений до відповідальності за порушення встановлених обмежень швидкості?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 04:54:12
Курс "Етика водія транспортного засобу ". Он обязателен при подготовке водителей категории В согласно постановлению КМУ від 2 березня 2010 р. N 229.

Як повинен діяти водій автомобіля, який обганяють, що рухається з дальнім світлом фар у темний час доби?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 04:51:49
Это не правило, а курс "Етика водія транспортного засобу ". Он обязателен при подготовке водителей категории В согласно постановлению КМУ від 2 березня 2010 р. N 229.
Где лежат актуальные версии я не знаю. Более точно на это вам ответят в автошколе или ближайшем сервисном центре МВС.
Вот что попалось в гугле: http://kozelets-mnvk.edukit.cn.ua/nashi_tradicii/vodij_transportnih_zasobiv/navchaljni_pidruchniki/osnovi_bezpeki_ruhu/

Як повинен діяти водій автомобіля, який обганяють, що рухається з дальнім світлом фар у темний час доби?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 04:27:14
Согласно пункта 1.10:
полоса движения- продольная полоса на проезжей части шириной, не менее 2,75 м, которая обозначена или не обозначена дорожной разметкой и предназначена для движения нерельсовых транспортных средств;
Встречной полосе ничего не мешает быть соседней.

Як повинен діяти водій автомобіля, який обганяють, що рухається з дальнім світлом фар у темний час доби?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 04:21:25
Я не можу знайти жодного законодавчого джерела даного правила чи рекомендації.
Потрібно бути акуратним. Народні поради, як і народна медицина, не завжди можуть бути безпечними. Мій товариш якраз за такою жалісливістью - прийняв вправо, пропускаючи автомобіль, і зловив забуте біля краю дороги колесо від фури.

Як повинен діяти водій автомобіля, який обганяють, що рухається з дальнім світлом фар у темний час доби?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 04:09:15
Вот полное определение данного знака в ПДД: http://monolith.in.ua/pdr-zaboronni-znaki/#paragraph-3-4
Мне кажется, что там всё однозначно.

Яким транспортним засобам заборонено рух у зоні дії даного дорожнього знака?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 04:07:00
Ознайомтеся з повним визначенням даного знака: http://monolith.in.ua/pdr-zaboronni-znaki/#paragraph-3-4

Яким транспортним засобам заборонено рух у зоні дії даного дорожнього знака?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 04:05:59
В своём городе такой знак я видел перед узкой улицей с г-образным поворотом. Там подобные ТС просто не смогут повернуть без оббивания бордюров и столбов.

Яким транспортним засобам заборонено рух у зоні дії даного дорожнього знака?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 04:03:27
Вы не правы. Вот полное определение данного знака: http://monolith.in.ua/pdr-zaboronni-znaki/#paragraph-3-4

Яким транспортним засобам заборонено рух у зоні дії даного дорожнього знака?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 04:03:02
Вот ссылка на полное определение данного знака: http://monolith.in.ua/pdr-zaboronni-znaki/#paragraph-3-4

Яким транспортним засобам заборонено рух у зоні дії даного дорожнього знака?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 03:54:04
Ви не праві. Тут встановлені знаки пріоритету. Водій зеленого автомобіля повинен пропустити згідно 16.11., оскiлькi сiрий рухається по головній дорозі. А водій чорного автомобіля повинен дати дорогу відповідно до пункту 16.13.

Проїжджаючи дане перехрестя, водій сірого автомобіля повинен:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 03:32:00
Оксана Ивановна, мы не можем отступать от ПДД, поскольку это будет преступно неправильно, а так же не можем делать исключения из-за того, что кто-то обустроил дорогу вразрез с требованиями ПДД.

У якому місці автомагістралі дозволена зупинка транспортних засобів?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-03-07 03:27:20
Рекомендуем просто быть внимательными - этот навык важен и в тесте и на дороге.

Житловою зоною вважаються:

Перейти до запитання
<<
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447
>
>>