Останні коментарі

Всього на сайті: 44686 коментарів (в тому числі 22375 роз'яснень від Викладачів)
Rad Cherevan
2019-04-22 09:37:03
это из того разряда "дотрымуйся дыстанции" - это держаться на расстоянии 25 метров друг от друга?

Безпечною дистанцією між легковими автомобілями, які рухаються зі швидкістю 50 км на годину на сухому асфальті, можна вважати:

Перейти до запитання
Rad Cherevan
2019-04-22 09:33:28
Ну теперь хоть и за руль не садись, если можешь быстро посчитать перекрестки для того, что бы их пересечь

Скільки перехресть зображено на малюнку?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-22 01:04:02
Хочу вас запевнити, що жодна помилка не залишається без уваги і вся інформація передається куди потрібно. Але для того, що б поміняти хоча б одну букуву в питанні або відповіді необхідна складна бюрократична процедура, яка часто займає не один місяць, а то й рік.

При русі в щільному потоці Ви помітили ззаду транспортний засіб, що рухається на занадто малій дистанції. Як слід вчинити, щоб забезпечити безпеку руху?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-22 00:56:08
Чому не так? Зверніть увагу на правильну відповідь тесту!

Що з переліченого заборонено водіям на зображеній дорозі?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-22 00:54:05
Второй вариант и мне кажется опаснее, а так же первый кажется опасным - не понятно, что будет за таким затормозившим автомобилем. Я смутно помню курс этики вождения, но весь мой опыт заставит меня остановится, включить аварийку и убедившись в безопасности выйти и посмотреть что произошло.

Під час руху в темний час доби автомобіль, що рухався перед Вами, різко загальмував на смузі руху. Які Ваші дії в ситуації, що склалася, будуть найбезпечнішими?

Перейти до запитання
знаки мають перевагу над розміткою, тоді ми не повинні ставати перед лінією а перед знаком,але попередні питання не відповідають цьому!!!

Чим Ви повинні керуватися, якщо значення дорожніх знаків і ліній горизонтальної розмітки суперечать одне одному?

Перейти до запитання
Дозволяється рух заднім ходом на дорогах з одностороннім рухом за умови дотримання вимог пункту 10.9. цих Правил та неможливості під'їхати до об'єкта іншим способом. ----Поясніть!?чому у вас не так?

Що з переліченого заборонено водіям на зображеній дорозі?

Перейти до запитання
Узбіччя — виділений конструктивно або суцільною лінією дорожньої розмітки елемент автомобільної дороги, який прилягає безпосередньо до зовнішнього краю проїзної частини, розташований з нею на одному рівні та не призначений для руху транспортних засобів, крім випадків передбачених правилами дорожнього руху.

Що вмикається на транспортному засобі під час вимушеної зупинки на дорозі в темну пору доби?

Перейти до запитання
Vlad Zhaldak
2019-04-21 15:03:11
Ну, по-перше, я уточнюю питання через нечітке або ж двозначне формулювання, і Вам про це пишу не лише я. Якби формулювання були чіткі та повні, питань не було б.
По-друге, скажіть, будь-ласка, до кого можна звернутися з приводу помилок в завданнях та варіантах відповідей, в тому числі граматичних, орфографічних, та ситаксичних?

При русі в щільному потоці Ви помітили ззаду транспортний засіб, що рухається на занадто малій дистанції. Як слід вчинити, щоб забезпечити безпеку руху?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 14:20:47
У вас вопрос был относительно "ввімкнення стоп-сигналів автомобіля", "він просить збільшити дистанцію, або ж попереджає про зупинку. То чому ж мене люди можуть так просити про зупинку, а я їх - ні?" а теперь вы говорите "Бо варіант відповіді № 2 (Попередити наступного ззаду водія різким короткочасним гальмуванням.) є невірним.".

При русі в щільному потоці Ви помітили ззаду транспортний засіб, що рухається на занадто малій дистанції. Як слід вчинити, щоб забезпечити безпеку руху?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 14:18:05
Вполне нормальное правило. Всё ограничить нельзя - тогда уже будет проще запретить автомобили и другие механические ТС вовсе. В правилах толково написано и там, где будет весомый риск, такая парковка будет ограничена дорожной разметкой или знаками. Всё отлично.

Чи може водій транспортного засобу в'їжджати на смугу, призначену для зустрічного руху, для зупинки або стоянки біля лівого краю проїзної частини?

Перейти до запитання
Вадим
2019-04-21 14:05:18
Интересует смысл данного разрешения. Это же дополнительный риск. Сначала пересечь встречную полосу для остановки, потом ещё раз пересечь её для возобновления движения. Почему бы не ограничить возможность остановки только правой стороной? Единственный аргумент за, который приходит в голову, это то, что правая часть может быть полностью занята. Но почему то складывается впечатление что оно того не стоит... Возможно я что-то упускаю. Прошу прокомментировать экспертов.

Чи може водій транспортного засобу в'їжджати на смугу, призначену для зустрічного руху, для зупинки або стоянки біля лівого краю проїзної частини?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 13:09:47
Дискуссия с вами окончена. Мы говорили о балансировке, а вы мне скидываете данные "при уменьшении давления".

Для чого здійснюють балансування шин?

Перейти до запитання
При движении по бездорожью расход топлива при уменьшении давления в шинах уменьшается на 1,5...2,5% (только что звонил коллеге, который этим занимался).

Для чого здійснюють балансування шин?

Перейти до запитання
Vlad Zhaldak
2019-04-21 02:54:50
38. Етика водіння, культура та відпочинок водія, питання №11: "Що може означати короткочасне ввімкнення стоп-сигналів автомобіля, що рухається попереду в щільному транспортному потоці?" і відповіддю є, що він просить збільшити дистанцію, або ж попереджає про зупинку. То чому ж мене люди можуть так просити про зупинку, а я їх - ні?

При русі в щільному потоці Ви помітили ззаду транспортний засіб, що рухається на занадто малій дистанції. Як слід вчинити, щоб забезпечити безпеку руху?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 01:41:52
"Водій транспортного засобу, габарити якого заважають зустрічному роз'їзду" керується зовсім іншими правилами і думаю, що без супроводу їхати не буде.

Яким правилом повинні керуватися водії в разі обмеженого зустрічного роз'їзду на ділянках доріг, позначених знаками «Крутий підйом» і «Крутий спуск»?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 01:37:34
Вы не правы! https://images.wallpaperscraft.ru/image/doroga_asfalt_razmetka_preryvistaya_landshaft_spusk_podem_52137_1920x1200.jpg

У яких випадках заборонено виїжджати на призначений для зустрічного руху бік дороги?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 01:29:38
Да, у которого горят поворотники.
Чёрного он не должен пропускать, поскольку у чёрного серый автомобиль является "помехой справа".

Проїжджаючи дане перехрестя, водій сірого автомобіля повинен:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 01:25:28
У попередному питанні немає такого. Дивіться уважно на правильний варіант відповіді.

Чи дозволено транзитний рух легкового автомобіля в прямому напрямку в даній ситуації?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 01:21:17
Не смог найти информацию. Подскажите источник, где об этом написано? Заранее благодарен.

Що спільного у цих двох дорожніх знаків?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 01:01:32
На данный вопрос вам ответит любой адвокат по хозяйственным делам или юрист соответствующей специализации.

Під час користування транспортним засобом пасажир автобуса має право на:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 00:58:59
Ну ведь непосредственно перед поездкой за город, к примеру, люди не открывают же ПДД и не читают соответствующие пункты? ))

Що, згідно з Правилами дорожнього руху, повинні узгодити водії транспортних засобів перед початком буксирування?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 00:56:18
Не совсем так. Даже если осветительный прибор на гужевом транспорте будет установлен с завода - он будет называться "ліхтар".
Это объясняется значением слова:
ФАРА - электрический фонарь с отражателем в передней (иногда и в задней) части автомобиля, локомотива, мотоцикла и некоторых других машин, освещающий путь (Ожегов)

Які зовнішні світлові пристрої повинні бути ввімкнені на гужових возах (санях) під час руху в темну пору доби незалежно від ступеня освітлення дороги?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 00:54:22
ФАРА - электрический фонарь с отражателем в передней (иногда и в задней) части автомобиля, локомотива, мотоцикла и некоторых других машин, освещающий путь (Ожегов)

На гужовому транспорті фар не може бути, можуть бути тільки ліхтарі.

Які зовнішні світлові пристрої повинні бути ввімкнені на гужових возах (санях) під час руху в темну пору доби незалежно від ступеня освітлення дороги?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 00:46:36
Виктор задал вопрос с определённым условием и я на него ответил. Разница "односторонній рух і одна смуга для руху в кожному напрямку" к этому не имеет никакого отношения.

По якій траєкторії велосипедистові дозволено подальший рух?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 00:32:31
Можно поинтересоваться, какова величина экономии получается? Можно простыми словами "в среднем .... л. на 100 км"

Для чого здійснюють балансування шин?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-21 00:30:32
Я стараюсь помочь людям в освоении ПДД и ваши замечания никак не способствуют такому освоению.

Коли водієві необхідно припинити подавання сигналу рукою?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 23:52:18
Задихається дитина від астми, аерозоль закінчився, в приміській швидкої сказали "вибачте, наш Пазік не заводиться", а у вас як на зло зламалися двірники, без яких експлуатація транспортного засобу заборонена - у такій ситуації було б логічно відступити від вимог ПДР щодо двірників і відвезти дитину до найближчого медзакладу.

Які з перерахованих прав є у водія?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 23:40:18
В пункте 15.9. [г] об этом рассказано. В вопросе и на картинке нет ничего, что указывает на остановку для"надання переваги в русі.

Хто з водіїв порушив Правила дорожнього руху, виконуючи зупинку?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 23:33:48
Думаю, що укладач питань виконав свою певну роботу, але подальша робота відбувалася в головному управлінні організації дорожнього руху та будь-які зміни в майбутньому будуть там.

У якому випадку легковий автомобіль більш стійкий проти перекидання на повороті?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 23:29:13
Найчастіше в подібній ситуації так і відбувається. Поліцейські бачать в районі перехрестя порушника, включають мигалки і спрямовуються за ним. Притискатися вправо і зупинятися усім учасникам руху в такій ситуації було б не логічно.

При повороті праворуч Ви:

Перейти до запитання
Vlad Zhaldak
2019-04-20 23:23:24
Дякую, так, Ви маєте рацію. Він міг ввімкнути маячки за секунду до моменту. що зображено на картинці.

При повороті праворуч Ви:

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 23:10:45
Подивіться поточну актуальну версію пункту 3.2 ПДР. Там написано "У разі НАБЛИЖЕННЯ транспортного засобу з увімкненим...."

При повороті праворуч Ви:

Перейти до запитання
Vlad Zhaldak
2019-04-20 22:45:12
Тому що ми слідуємо правилам п 3.2. "Якщо на такому транспортному засобі увімкнено проблискові маячки синього і червоного або лише червоного кольору, водії інших транспортних засобів зобов’я­зані зупинитися біля правого краю проїзної частини (на правому узбіччі)".
Скажіть, будь-ласка, в якому пункті написано, що можна просто пропустити?

При повороті праворуч Ви:

Перейти до запитання
Vlad Zhaldak
2019-04-20 22:09:10
Помітив, що на ризонні зауваження тут не прийнято відповідати )

Що з переліченого нижче відповідає терміну «небезпека для руху»?

Перейти до запитання
Vlad Zhaldak
2019-04-20 21:58:56
2 варіант відповідь не є коректним. Ви говорите про вагу, але вимірюєте її в кілограмах. Вага вимірюється в Ньютонах. Замініть. будь-ласка, вагу на масу або ж 3500 кг на 34334 Н. Дякую.

Дозволеною максимальною масою називається:

Перейти до запитання
Vlad Zhaldak
2019-04-20 21:49:53
В мене таке враження, що правила дорожнього руху писали якісь наркомани. Игорь REX все аргументував.

Населеним пунктом вважається:

Перейти до запитання
Vlad Zhaldak
2019-04-20 21:20:38
Я так розумію, що green-way - це офіційний представник укладача питань. А претензія саме до питання, і адресована вона укладачеві.

У якому випадку легковий автомобіль більш стійкий проти перекидання на повороті?

Перейти до запитання
Вы в своем уме? Перед переходом остановиться нельзя? А как пешеходов пропускать?

Хто з водіїв порушив Правила дорожнього руху, виконуючи зупинку?

Перейти до запитання
Исходя из правильного ответа...не проще 101 набрать? Пусть спасатели разбираются, а то еще взрыв устроим!

Що необхідно зробити перед відкриттям капота, якщо з-під нього йде дим?

Перейти до запитання
Покрышки или камеры? Можно хоть один реальный пример? Захотите даже покрышку взорвать - вряд-ли получиться таким образом!

До чого може призвести недостатній тиск повітря в шинах коліс?

Перейти до запитання
Олег Ігорович
2019-04-20 20:29:53
не розумію що таке непереборна сила у водія ?

Які з перерахованих прав є у водія?

Перейти до запитання
В Украине единственная автомагистраль - Киев-Борисполь длинной около 30 км. Велосипедной дорожки там нет. Смысл в таком вопросе?

Чи дозволено велосипедистам рухатися автомагістралями, дорогами для автомобілів і проїзною частиною за наявності поруч велосипедної доріжки?

Перейти до запитання
я знайшов питання з картинкою яке по вашій логіці "є частиною питання і має відношення безпосередньо до питання": розділ 8.1 Регулювання дорожнього руху(Регульовні перехрестя) №80!!!! Поясніть чому тоді питання з формулюванням : "в показаній ситуації" ,малюнок в якому, не співпадає з правильною відповіддю?

З якою максимальною швидкістю дозволено рух білому автомобілю на дорозі за межами населених пунктів?

Перейти до запитання
"...здоровое состояние здоровья"... "масло масляное"... Учите грамматику!

Коли водієві необхідно припинити подавання сигналу рукою?

Перейти до запитання
Нет!!! Погрешности тут не причём! Я как минимум две кандидатские диссертации видел на эту тематику, а совет, который их рассматривает - это не менее 10 докторов наук по профилю! Опять же повторюсь: ПДД утверждает КабМин! Там специалистов просто нет по динамике шин!

Для чого здійснюють балансування шин?

Перейти до запитання
Получается можно)
ДД не предусматривает минимального возраста, с которого разрешается возить детей на переднем сидении, однако если ребенку до 12 лет, то требуется наличие специального детского автокресла . Таким образом, выражаясь юридическим языком, детей можно перевозить на переднем сидении с момента их рождения)

За яких умов дозволено перевозити дітей на передньому сидінні легкового автомобіля?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 14:46:09
Есть постановления КМУ в которых написаны правила получения права на управление, утверждённые программы и методики обучения.

Що може означати короткочасне ввімкнення стоп-сигналів автомобіля, що рухається попереду в щільному транспортному потоці?

Перейти до запитання
Сколько можно аргументировать этикой??????? Есть ПДД! Есть Закон о дорожном движении!!! Не расчитал чего-то там водитель грузовика - это его проблемы! А если я тоже не могу остановитьсяили принять в сторону и фарами начну мигать? Забудьте про этику! Едьте по ПДД!!!

Якими будуть ваші дії, якщо вантажний автомобіль не зменшує швидкість, виїжджаючи на міст?

Перейти до запитання
Ерунда какая-то! Зачем там знак с табличкой вешать, если и так понятно, что это встречка? Не было бы знака я б и так в жизни на ту полосу не поехал.

У якому напрямку Вам дозволено рух у даній ситуації?

Перейти до запитання
Стоп! Видимость ограничена ВПЕРЕД!!!!!!! По встречке с такой разметкой нам в лоб никто не поедет. Сзади мы всё прекрасно видим!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! В чём запрет!

Чи дозволено в даному місці небезпечного повороту рух заднім ходом?

Перейти до запитання
Давайте будем откровенны: если ПДД дать на рецензию грамотным филологам - красной пасты не хватит! Потому ПДД нужно не зазубривать, а выполнять! Данный вопрос - конкретный пример. Коллеги уже писали про отсутствие запятой в правильном ответе! И это верное решение!

Як повинен діяти водій чорного автомобіля, що збирається виконувати обгін, в даній ситуації?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 03:01:05
Полиция помимо дорожного регулирования и обеспечения дорожной безопасности отвечает за безопасность всех и не только водителей.
3.2. В случае приближения транспортного средства с включенным синим проблесковым маячком и (или) специальным звуковым сигналом водители других транспортных средств, которые могут создавать ему препятствие для движения, обязаны уступить ему дорогу и обеспечить беспрепятственный проезд указанного транспортного средства (и сопровождаемых им транспортных средств).
Но полиция реально зачастую наглеет ((

Чи повинен водій транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком синього кольору, що рухається на спуск, де зустрічний роз'їзд утруднено, дати дорогу транспортним засобам, які рухаються на підйом?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:54:52
Це відноситься до машин, що рухаються по головній і їх шляхи перетинаються.

Який транспортний засіб проїде дане перехрестя другим?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:53:13
"Если палка смотрит влево - проезжай как королева", то есть во всех направлениях. Вот памятка: https://cs8.pikabu.ru/post_img/2016/02/11/1/1455142116113444413.jpg

Чи дозволено Вам повернути ліворуч у даній ситуації?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:42:07
Ви не праві!
Пункт 8.7.3. [б] зелений у вигляді стрілки (стрілок) на чорному фоні дозволяє рух у зазначеному напрямку (напрямках). Таке саме значення має сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій секції світлофора.

Хто в даній ситуації повинен дати дорогу?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:38:38
Ну вопрос стоит не "как называется знак", а "про що попереджає даний дорожній знак".

Про що попереджає даний дорожній знак?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:33:12
Про зелёный никто не говорил кроме вас. Я вам лишь пояснил по данному вопросу относительно белого мигающего.

Чи дозволено в цій ситуації рух перед переїздом у два ряди?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:18:06
Абсолютно правильно вас учили. Жаль, что большинство участников данного обсуждения не учились в вашей автошколе ))

Що спільного у цих двох дорожніх знаків?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:14:06
1й ответ не верный, поскольку Знак 5.17.1 устанавливается не перед перекрёстком.
3й ответ не верный, поскольку Знак 5.17.1 информирует про количество полос на проiзнИХ частинАХ. (на знаке две проезжие части, поскольку есть разделительная полоса 1.1).
4й ответ не верный, поскольку указывает РАЗРЕШЁННОЕ движение по полосам только Знак 5.16 и то не полностью, а Знак 5.17.1 к слову РАЗРЕШЕНИЕ вообще никакого отношения не имеет!
Остаётся третий - на Знак 5.16 и на Знак 5.17.1 видно количество полос попутного направления. На первом знаке 3, а на втором 2.

Що спільного у цих двох дорожніх знаків?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:12:50
На первом знаке три полосы попутного направления, а на втором знаке две!

Що спільного у цих двох дорожніх знаків?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:08:45
4й ответ не верный, поскольку указывает РАЗРЕШЁННОЕ движение по полосам только Знак 5.16 и то не полностью, а Знак 5.17.1 к слову РАЗРЕШЕНИЕ вообще никакого отношения не имеет!

Що спільного у цих двох дорожніх знаків?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:05:19
Это вам должно быть стыдно. Вы преподаватель и вместо поиска обоснования устраиваете истерику, хотя с вашей практикой и опытом это сделать должно быть легче, чем остальным!
1й ответ не верный, поскольку Знак 5.17.1 устанавливается не перед перекрёстком.
3й ответ не верный, поскольку Знак 5.17.1 информирует про количество полос на проiзнИХ частинАХ. (на знаке две проезжие части, поскольку есть разделительная полоса 1.1).
4й ответ не верный, поскольку указывает РАЗРЕШЁННОЕ движение по полосам только Знак 5.16 и то не полностью, а Знак 5.17.1 к слову РАЗРЕШЕНИЕ вообще никакого отношения не имеет!
Остаётся третий - к нему пристать сложно, т.к. и на Знак 5.16 и на Знак 5.17.1 видно количество полос попутного направления. На первом знаке 3, а на втором 2.
То, что вопрос так себе, я тоже согласен и двумя руками за то, что бы его не было в тестах.

Що спільного у цих двох дорожніх знаків?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:03:10
С чего это вдруг? Знак 5.17.1 к "разрешающему" никакого отношения не имеет.

Що спільного у цих двох дорожніх знаків?

Перейти до запитання
Andrey Korf
2019-04-20 02:01:58
1й ответ не верный, поскольку Знак 5.17.1 устанавливается не перед перекрёстком.
3й ответ не верный, поскольку Знак 5.17.1 информирует про количество полос на проiзнИХ частинАХ. (на знаке две проезжие части, поскольку есть разделительная полоса 1.1).
4й ответ не верный, поскольку указывает разрешённое движение по полосам только Знак 5.16 и то не полностью.
Остаётся третий - к нему пристать сложно, т.к. и на Знак 5.16 и на Знак 5.17.1 видно количество полос попутного направления. На первом 3, а на втором 2 ))
Но вопрос реально полное фиаско - тоже двумя руками за то, что бы его убрали! Оверперебор по внимательности и знаниям определений.

Що спільного у цих двох дорожніх знаків?

Перейти до запитання
<<
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447
>
>>